Tuesday, November 3, 2009

what had happen 2 me!!!!!

OMG!!!
can't take dis anymore...
3 papers r done!!! horray??? nope...no cheer at dis tyme...cos td buat neuro mcm taik!!!
wut had happen 2 me...maner semua bende yg ko hafal tqa???
i'm totally dissapointed wit myself. i'm angry wit myself...

so wut i had done after reach home adalah main game smpai bengkak mata nie....benci...benci...benci!!!!! (metaphora je semua)

n now i have 3 more papers 2 go.
  • dis sunday i hav neurology (yup another paper of neuro)...
  • then on da 10th is my practical exam...
  • 12 is cc
  • 14 is my final paper ortho
wish u al da besh tqa!!!! u can do it...
be a besh physiotherapist ever!!!!

p/s: petang nie yok ramai2 main basket!! leh cuci mata tgk laki ensem main gak...huhuhu juz X my finger that petng nie x ujan...coz kat cni petng je asyik ujan.