Wednesday, August 4, 2010

it al bout radio...

radio...
wah msti every1 tgh pikir favorite radio masing2 kn...i think ppl who lykes music msti adr favorite channel radio masng2...:D
i do...yup me (raising my hands up)
i love HOTFM...the way they manage the radio n of coz da music they playing r the latest...:P
ok actully i wanna talk bout wut happen 2 me yesterday...
on my way back 2 my uma sewa kena la lalu 2 tol...1 tol amik tiket so x la lama sgt mcm tol yg byr ni...
wut happn is masa kt tol byr nie...mmg bratur panjng la..(biasalah orng nk g kje) n then kena la tggu kn...masa i tggu2 2 i pon tgk la my front mirrow...dpt tgk orng belagak...:D intai2 la maner tau ader orng ensm...(hampeh) n wut i saw adlh i mamat ni tgh senyum n gelak...ok la x slh gelak n snyum but the worst is that hes al alone in his car!!!!!
then i said 2 myself : lorh tgh dgr radio la 2...2 pasal la golak sorng2...muahahha (coz i always buat mcm 2jugak :D)
so kesimpulannyer radio is 1 kind of media yg leh entertain us n also give us latest news. ni kalau xde tv la...

No comments:

Post a Comment