Tuesday, June 15, 2010

Cup...cup WORLD....yehaaaa...


because now it is world cup fever jom borak pasal world cup ek...1stly i wanna confess skit yg i'm totally not a no 1 fan of football. but becoz the environment around me was totally football fan thn i terjebak la (ofcoz my bros baby)...

nk kater i tgk the world cup now x jugak coz even kt uma sewa nie ader astro but we didn't subscribe the sports channel...:( so x tgk la namanyer....muahahhaha...
now i am totally wanna talk bout sum perempuan yg rase dier bgs dgn tgk bola...xcuse me...tolong la jgn berlakon...i noe u well dear...dier ske tgk je tp main x...ckp je besar..(arrrrrgggghhhhh totally make me angry) dis girl ryte ere suka belagak, apa2 je la...mls lyn orng yg x mtng2 nie...:(

okla mau smbng my assessmnt la...sok kena anta...bosan nyer balik keje je ader keje lain menunggu...stress!!!!

p/s: owh ya congrats to JAPAN + NETHERLANDS 4 da victory!!!

No comments:

Post a Comment