Monday, June 14, 2010

My observer...

i have another 3 weeks until i finish my practical @ kuantan n then as usual i will continue my study...:( so damn badly.
x this 1 month n 1 week is totally disaster!!!! mcm2 wad i da g...n now i'm stayin at hydro...arie niemsk air lg coz EN.A 2 kater x pyh...muahahah...but dier kater esok awak kena msk coz pt tokesok adlh lelaki...cet..xpelah i will be profesional...nothng 2 be worried about...(mUhHhhHhaaaa)

ok dis is sumthng i wanna share la ek...
i grm ngn sorng nie la...i think dier nie mcm x ske @ me je...ader je bnde salah yg dier mau crgado...benci tol...
kalau da tau awak 2 salah buat2 la salah...nie x confident x tentu tmpt...
salah da la berlmbak still wanna argue wif me...mmg dasar x de perasaan.. but the only thng is that i really muak ngn perngai dier...x tertahan la...nie namernyer hypocrite....

ok i'm done wif it...back 2 my assesment...benci tol buat bnyk keje nie la...

No comments:

Post a Comment