Monday, February 14, 2011

permergian yg tak dijangka...='(

Salam kepada semua pembaca...

ak baru saja kehilangan atuk belah ayah aku semalam...semoga atuk (Malek bin Abdul Kader) ditempatkn dikalangan orang2 yg beriman...

nie pic atuk ngan ak ketika raye taun lepas...

atuk aku nie da lamer da sakit...terlantar da lame da..so biarla dier pergi dgn tenang. dier xde la buat anak2 dier marah sama dier, kire kesimpulannye ader hikmah la pemergian dier nie.

Ibu aku la orang yang paling terkilan, ini kerana ibu aku ni dah lama nak pergi jenguk atuk aku, tapi disebabkan condition yang tak berapa baik, ibu asyik skip je..
ibu selalu pesan kat aku,

"tiqa ingatkan ibu, kalau kiter pegi uma atuk, jangan lupa bawak pampers" "Bila nak belinya ibu" "kau pegi carrefour tu beli la sekali" "ok"

tp aku nie pelupa..so memang la aku lupa!!!
sampai sekarang la aku x ingat2..so ader penyesalan disitu...

ok kita flashback balik ek...
pada hari jumaat lepas aku balik uma n then balik Puncak Alam (PA) balik hari sabtu pagi (nak buat keje madame ROH la katekan)
da set da kat mind aku...sehari je balik uma...tibe2 waktu malam tu (waktu aku nk tukar dr contect lens ke spec)
ak baru perasan yg spec ak xde...
cek2 ader kt uma...on da spot ak balik uma - kol 9.00mlm ek..

nasib baik ak balik arie sabtu 2, kalau tak aku tak berpeluang tok jumpe kali terakhir atuk aku.
tengok ada hikmah kan???

Al-fatihah kepada Malek bin Abul Kader dan juga anaknya Rodzuan bin Malek..(i mis u abah)

p/s: semoga dtempatkan dkalangan orang2 yg beriman, diperluaskan kuburnyer, diterangai kuburnyer, dan jauhi seksaan kubur.

pic nie atuk try tersenyum (sweet kn)
tgk banyk x duit raye atuk dpt dari kami adik beradik

No comments:

Post a Comment