Friday, February 25, 2011

SERABUT LA B NIE



aku mmg tgh serabut...

actually aku x tau aku serabut tang aper...tp yg penting aku mmg tgh serabut...
keje aku yg belambak mcm gunung everest 2 x abis2 lg...
bukan aku x buat, aku buat cuma aku merasakan ia memang x abis2...

hidup aku macam da terurus da sekarng...
aku balik uma pon kadang2...(kalau balik pon sekejap2 je) balik mlm2 sok pagi lps subuh da chow da g puncak alam balik...='(
badan aku sangat2 letih...tp kalau aku x buat mcm nie mcm anak derhaka la pulak..
x balik jenguk ibu + adik beradik dier (ader ala2 mcm si tanggang ker??)

atie aku nie mcm da x tenteram da...
nk kater ader masalah ngn BF mslahnyer aku nie ader ker??? nie yg malas ak nk story mory sebab citer pasal bf nie mmg x akan habis.
nk kater aku ader masalah ngn kawan2, ak rasa mcm xde..appy je aku...
pasal family aku??? i2 lagi la x...ibu + adik beradik ak sgt2 la memahami aku...

huh!!! aku sndr x tau la nper aku mcm serabut semcam...
td wak2 jawab test sport pon aku da mcm orng blur2...
aku x tau aku jawab aper...

td wak2 ak balik uma pon ak macam bad mood je
mak aku bukak citer kalau akak aku kawin nnti...dier maybe gne katil aku...
aku ngn merajuk pon jawab la:

"yela ibu, gne je la. tqa pon bknnyer dok uma nie pon. semua orng leh gne barng tqa sesuka atie"

ALAHAI TQA!!! aper jenis jwpan ko bg nie...selama nie x penh pon ko dok emosi mcm nie...
yup ini gara2 aku terlalu emosi...nie namanyer emosi bebas!!!

sebabkan emosi nie jugak la badan aku da NAIK!!!
yup naik!!!
sok aku nk berbadminton!! nk peluh supaya x la badan dpam2...


im not in a good mood now!!!

No comments:

Post a Comment