Saturday, April 9, 2011

terserempak dengan madu aku!!!

waktu arie jumaat lepas aku balik uma
tros singgah ALAMANDA
nak renew ROADTAX aku. tamat pada arie 2 jugak.
mak oiii....beratur punyer la panjang.

no aku 1109
no waktu aku amik 1032
xke "sekejap" je 2

tapi demi kesabaran aku yang tinggi nie..aku tunggu je
laju jugak la post office kat alamanda 2 bergerak coz bukak 3 counter
dalam 1 jam lebih smpai la giliran aku

waktu da habis 2
aku mula la pasang niat nak makan BIG APPLE

tengah jalan2 aku nampak
SIMPLYSITI
mesti ader datuk CT nie coz ramai gak orang dok kerumun kat c2
memang sah..
aku pon macam biasa la menggunakan kecanggihan anset aku tok snap beberapa keping pic dier


nampak x madu aku 2..
kalau x nampak mmg panjang umo


yang ini kalau x nampak memang kena belasah ngan aku nie

baiknyer atie aku, siap zoom lagi tok korang.
jangan marah aku ek sebab x nampak muka dier. dier yang xmo pandang muka aku.
memang tahap tertinggi la menyampah dier sama aku


kipas susah mati madu aku

p/s: sangat suka waktu madu aku buat persembahan kat ABPBH kat arena arie 2...
no body2 but chooo...clappp...

3 comments: