Saturday, April 30, 2011

pakai tudung itu cantik



Hana Tajima - cantik orangnyer


ya ya ya...
aku dah tahu dah aper yang korang nak cakap pasal aku
antaranya berbunyi:

"nak tulis pasal pemakaian tudung tapi diri sendiri tak pakai tudung"

"tak malu betul dier nie nak cerita pasal pemakaian tudung dier sendiri pon tak pakai"

"eh, sapa perempuan nie, dah la tak pakai tudung tapi nak cerita pasal tudung"

" nak tunjuk alim la tu"


STOP!!!

wei...banyak nyer korang ngumpat pasal aku ek
salah ke aku nak cerita yang tajuknyer berkaitan dengan tudung???


ok la meh aku mulakan penceritaan aku
bagi pendapat aku, orang yang pakai tudung nie sangat lawa
lagi2 disusuli dengan perangai dier yang juga manis dan ayu gitu


yuna - is one of my favorite artist that wears a hijab

fatin liyana - nie blogger yang agak terkenal


atas2 nie adalah contoh-contoh pemakaian tudung yang sangat cantik

tapikan korang jangan la jadi macam dibawah nie


lisa - sikit saje lagi mahu tutup

macam madu aku nie pon xmo2 ek...

harap-harap korang paham la ek aper yang aku mahu sampaikan ini

tapi paling penting and utama skali jangan la jadi macam orang dibawah ini

bak kater dier

"pakai tudung tapi nampak sideburn"
"lagi skit tambah baja mulalah rumput tue membiak dengan lebatnyer"

enjoice da pic

nie bukan aku saje suro2 "model" aku posing ek
nie memang terjadi secara live

pic: diambil dengan keizinan model ini sendiri

another close-up pic from model

nama model adalah rahsia..tapi serius aku snap pic nie waktu sideburn dier tengah subur nak kluar dari kawasan gelap yang takda cahaya matahari (coz tudung kawan nie bewarna hitam)

p/s: korang jangan la amik serius ngan apa aku cakap nie
n satu lagi sori ek aku tak jadi model tudung coz kalau aku pakai buruk la jadinya nanti.




No comments:

Post a Comment