Monday, May 2, 2011

perhimpunan golongan2 orang cantik



Konsert gadis semasa

ini bukan sebarang konsert!!!
konsert ini meletakkan barisan artis2 yang terkenal

antara artis2nya adalah:

YUNA, HUJAN, ONE NATION EMCEE & ELLA

n da most important part is untuk memperkenalkan new artis which is

MELDA AHMAD
yang terkenal ngan lagu2 PUTUS, KIMIA, KAU DAN AKU
try search it tru atuk YOUTUBE then u will find da answer

x pon try tengok esok (selasa, 3/5/11) tru TV3 kol 6.
ada episode terakhir GADIS SEMASA


konsert ini berlansung pada pada 16/4/2011
jatuh pada sabtu
actually aku pon tak tahu adanya konsert nie
tibe2 je kawan aku alip apai bagitau aku pada hari khamis (14/4/2011) yang aku nak tak pegi konsert gadis semasa

aku nie live2 music aku on je. lagipon leh release tension sebelom start exam (ade ke??)
lagipon ader artis2 hot n meletup 2..mak nak la pegi

so tiket yang dapat ader 4
patutnye cukup je corum tapi last minute azrul x dapat g
diikuti oleh alip apai jugak

n then aku pon mula la bingung sape la lagi orang yang aku nak ajak
as usual my fwen farah on je
so aku ingat boleh la aku, farah n faiz g.
last2 faiz pon cancel..

aku memang xde back-up plan
tapi idea tu datang waktu pagi-pagi sabtu (nyanyi lagu kau ilhamku - manbai)
aku message kawan aku sorang nie
aleh-aleh nani on je (walaupon dier ader paper senin 2, hebat x???)

n malam tue sangat2 la happening!!!

wwooooooooohhhhhhhhoooooooooooo!!!!!
aku n farah bersama mimi (cantik x dier)

nani n mimi from one nation emcee

mari menari

nani, farah n me

as usual la..muka n badan da berpeluh!!

one nation emcee perform

zoom bagi dekat sikit

sory agak kabur coz tengah lompat kot waktu nie

gurls power

geng2 dari gadis semasa n artis2 yang terlibat


yup..noh hujan


No comments:

Post a Comment