Tuesday, April 5, 2011

biar murah janji boleh gune

sekarang ni jam di laptop aku menunjukkan pukul 11.02 a.m. so aku harap sangat2 aku dapat tulis entry nie dalam 30 minit je. sebab lepas tu aku nak MAKAN!!!

kruuuiiiiiig...(bunyi perut aku)
gulllpppssss...pandang kiri n kanan takut orang2 kat bilik study nie perasan.

nie aku nak habaq kat korang semua ni. bende yang terjadi kat aku sabtu lepas.
sabtu lepas aku dapat ANSET baru....hoooyyyaaaaa
copppsss...jangan cakap aku banyak duet. coz anset nie bukan dari duit poket aku.

mesti korang tertanye2 kan. ye la orang selalu beli anset baru lepas dapat duit dari pihak loan (PTPTN) or disponsor (JPA).
ni tup tup aku beli anset waktu nak habis sem da (waktu nie sesuai panggil waktu pokai)
name pon bukan duit aku, so suka atie aku la aku anset nie bile (amboi2 tiqa kasaq ayat nampak)

okla dlu aku cikai2 je. pakai pon G900

walaupon anset nie TOUCH SREEN + TYPE tapi kalau da berumur 2 taun lebih jahanam jugak la nampaknyer.

anset nie aku sangat2 sayang coz aku beli anset nie menggunakan wang saku pemberian JPA kepada aku (jangan bagitau JPA marah dierorng)
tp apakan daya, anset nie tahu jugak merajuk sama aku

bile orang messsage aku, anset nie jeles.
dier xmo kluar message 2 sampaikan aku kena switch OFF anset baru la message nak masuk
smpaikan ader 1 arie 2, aku dapat 10 message
hebat x hebat nyer anset nie jeles

tapikan tahap kesabaran aku ada hadnyer
da lebih 7 bulan aku gune cara macam 2
sekejap OFF sekejap ON
battery yang patutnyer boleh tahan 2 hari tggal separuh hari je gara2 perbuatan lucah nie

so aku pon ngadu la kat seseorang nie pasal anset aku
tibe2 aku dapat response positive
dier nak support aku
=))))

apalagi melantak la aku ngan anset yang canggih2 sekarang nie
tapi minat aku pada Blackberry sangat la utuh
tp $$$$$ xde
so aku pon pilih la ala2 BB (tang keypad dier jela mmpu aku ikot)

nie la hasil anset yang aku pilih


NOKIA C3

anset nie x canggih mana pon tapi mampu la aku beli.
harga sangat2 lumayan
RM 400
murahkan?????
ader wifi. i2 sangat penting tok aku coz nak surf kat maner2 senang
klu nak lebih info leh la check at GSMARENA

anset nie ader 4 colour n i choose purple


cantikan???
x de la nampak girly sangat coz klu kat cahaya u guys akan nampak seakan2 macam warna silver.

ok la sekarang da kol 11.36 a.m
cukup2 30 minits
da jnji ngan my girlfriends and boyfriends nak makan skali
ayok makan...

tips: beli la sesuatu barang yang bersesuaian dengan diri kita. ukur baju di badan sendiri.
XOXO

1 comment:

  1. waahhhh..sapa sponsor? datuk K ka? hahahahaha
    sponsor kat kak zakiyah satu hehehehe

    ReplyDelete