Thursday, March 31, 2011

kalau la aku kaya



masalah2 datang bergolek macam itu sahaja
aku tak mahu pon korang. nape la korang datang...='(


MASALAH aku adalah berkaitan dengan $$$$$$
duit dalam BANK ISLAM aku menunjukkan angka yang da merosot...='(
makin lama makin merosot...


kalau la aku ader SUGARDADDY

(datuk Siti jangan mara ek, aku sebenarnyer nak letak pic lagi romantik aku dengan dato' K. tapi takut la abe beautifulnara, ohbulan, mediamalaya, cari dan sebagainyer masukkan aku dalam blog dierong. abisla umah tangga madu aku tu, aku tak suka tengok madu aku sedeh)

mesti senang hidup aku nie
tak payah susah2 pikir pasal duit
nak shopping senang, nak belajar senang
aku akan appy je sekiranya masalah utama aku nie dapat diselesaikan

wahai korang2 yang baca blog ini
korang x setuju ke dengan aku???
korang x rasa ke duit boleh selesaikan banyak masalah??
aku setuju je kalau orang2 kat luar kata "duit x menjamin kebahagian, duit tak mampu beli cinta" ye2 memang itu betol
tapikan....korang pernah tak terfikir yang kita hidup nie perlulkan duit.
duit bukan segalanya2 nyer tapi korang nak "SURVIVE" perlukan duit tau.
ayat poyos je kater duit TAK PENTING tp conferm aku rase orang yang cakap macam tu pon dalam hati dier mengakui duit amat2 la diperlukan


p/s: gunakan la duit korang kejalan yang betul. jangan gunekaan duit tok menyesatkan diri sendiri. kalau korang rasa duit korang terlampau banyak pegi la derma x pon aku sedia menerima duit dari korang 2. =)


3 comments:

  1. "duit bukan segalanya, tetapi segalanya perlukan duti"

    ReplyDelete
  2. azrul: i want money 2....lots n lots of money
    ziaf: yup...i always setuju ngn u..=)

    ReplyDelete