Saturday, March 26, 2011

Melayu tegar

agak2 korang apa sebenarnyer yang nak aku post kali ini ek???
banyak bende boleh kaitkan dengan topic "MELAYU". selalu aku n kawan2 aku gune ayat "jangan jadi janji MELAYU". nie memang ayat agak popular antara aku dan kawan2 (kawan matriks + fisio). ayat ini adalah merujuk kepada tepati masa. maksudnyer jangan lewat la. kalau korang da janji pukul 8. must be sharp 8 0'clock terpacak kat tempat yg di janjikan. klu lewat 5-10 minutes kire ok lagi la. tapi >20 minutes aku da naik angin da.

puffff....puffff...

ok la sebenarnyer nak cite pasal aku nie peminat lagu2 melayu. muahahah...jangan gelak. dosa...=(
sebab aku sangat2 suka dengar radio HOTFM. favorite aku mestila fafau!!! kalu naik kete je aku mesti bukak radio. kalau x bukak radio bukan namanyer tieqa!!!
kalau da bukak pon hotfm. mesti la lagu melayu aku dengar. huhuhuh...aku x kisah pon apa korang nak cakap pasal aku. bagi aku lagu2 melayu ni lirik2 die senang nak difahami.

kalau da senang difahami mesti la senang untuk aku ikuti untuk menyanyi sekali. btol x??? tapi jangan la buat andaian yg waktu SPM dlu BM aku A1. sebab semuanyer hanya dusta belaka. ='(((..aku hanya suke nyanyi + dengar lagu melayu. bukan suka belajar bahasa Malaysia (fail bab2 bende2 puitis + pantun2 + sajak).

sekarang nie lagu2 melayu aku selalu dengar adalah dari aizat (perpisahan ini) + abe anuar zain ( sedetik lebih) + hafiz (awan nano). hebat x semuanyer laki. apakah maksudnyer 2????
kesimpulannyer aku nak tekankan kat cni yg aku mmg minat lagu2 melayu. actually klu penyanyi dier melayu nanyi lagu omputeh pon aku masih terima. janji x lari konsep "MELAYU". so kt bawah nie ader sedikit video yg terkini. skrng nie fabulate aku. enjoiceee...





No comments:

Post a Comment