Tuesday, August 9, 2011

baru 9 hari puasa berat dah turun 5 kilo




amacam terperanjat tak??

mesti korang rasa kagum kan. Yela jarang orang dapat turunkan berat dengan amount sebanyak nie.
5 kilogram tu!!!




Agggrrhhh



nie semua adalah angan semata2. korang rasa boleh ke aku turun dengan berat sebanyak tu.
kalau korang nak aku, aku bukannya lost weight tapi aku gain weight!!!
tapi tak adalah sampai 5 kilo.

aku tak tahu apa silap aku.
dah macam2 cara execise aku buat kat rumah nie


hari2 aku bangun seawal jam 9 (tido balik lepas subuh ek)

sapu lantai 5 minit
basuh pinggan 10 min
basuh baju (mesin) + sidai baju 10 minit
main internet 4 jam (duduk, baring, meniarap)
tengok tv 6 jam (dalam keadaan duduk)

tido 8 jam (sudah tentulah baring)

tengok-tengok. hari2 kot activity aku macam nie

nie pon tak kurus2
semua muscle dah aku gerakkan
paling banyak otot abdomen aku la tapi yang pelik nyer still kedepan jugak perut aku nie


tutup mata semua. abang seksi nie nak beraksi. (menaip sambil satu lagi tangan tutup mata sambil intai2 celah jari)
bestnyer dapat OPPA macam ini. meow...meow...GGGrrrrrGGGhhh

yang aku napak 3 layer gak. kurang sikit dari kek lapis sarawak (yum2)

tension betol duduk rumah nie
bekerja keras pon ini lah yang aku dapat.


aku rasa lepas nie banyak kan exercise dalam keadaan baring. kena ubah posisi setiap 2 minit. kaki aku kena peluk bantal kuat2 supaya otot adductor aku bekerja.
baru nampak kot hasilnyer.




best jugak dapat kaki macam orang korea. cantik tue. panjang dan cantik.


cantiknyer kaki!!!!


p/s: ada lagi 21 hari berpuasa. pulun sampi habis!!!


No comments:

Post a Comment